poniedziałek, 27 października 2014

klawiaturowa loVE

Hej!

Czy macie swoje drugie połówki? Myślę, że wiele z nas posiada kogoś do kogo może się przytulić, gdy jest mu źle. Osobiście uważam, że odnalezienie takiej osoby nie jest sprawą łatwą i czasem trzeba się nieźle naczekać, żeby owa "ta", bądź "ten" pojawili się w naszym życiu. A jak wiemy z mądrych legend- miłość można spotkać wszędzie, najprawdopodobniej wtedy, gdy najmniej się tego spodziewamy. Niestety, nie wszyscy mogą się pochwalić szczęśliwym życiem uczuciowym. Wielu z nas, z różnych powodów cierpi na samotność. Przyczyn jest wiele: brak szczęścia, chęć bycia z kimś jak najbardziej idealnym, czy też jak najczęściej teraz bywa cierpimy na BRAK CZASU. Gdy nie mamy zbyt wiele godzin w ciągu tygodnia, które przeznaczamy na rozrywkę i relaks, nagłe, spontaniczne pójście ze znajomymi do kina czy do klubu, zaczyna graniczyć z cudem. A jak stare porzekadła mówią, jak będziesz siedział w domu to miłości nie znajdziesz. Nic bardziej mylnego! (przynajmniej w czasach w których żyjemy). Jak wiele istnieje portali społecznościowych- chyba każdy z nas wie. Są takie specjalne do kojarzenia osób, które odpowiadają sobie wizualnie, pod kątem charakteru, zainteresować itd. Zdecydowanie szybciej wejść na taką stronę i przeznaczyć nawet kwadrans na poszukiwanie być może miłości swojego życia. Czy to dobry sposób na poznanie kogoś wyjątkowego? I tak i nie. Są wady i zalety... jak wszystkiego:)
Zalety:
-> poznaje kogoś bez wychodzenia, w zaciszu swojego domu
-> ciekawa opcja dla ludzi nieśmiałych, którym łatwiej przychodzi pisanie za pośrednictwem monitora, niż rozmowa "face to face"
-> oszczędność czasu
-> możliwość odnalezienia kogoś za pomocą dość konkretnych kryteriów, które nas interesują
-> jeśli poznana osoba nie okaże się materiałem na partnera życiowego, zawsze może pozostać naszym towarzyszem do rozmów na jesienne, samotne wieczory.

Wady:
-> mała szczerość ludzi ( naginanie faktów odnośnie swojego wyglądu, zainteresowań itd.)
-> nigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie
-> Z pewnością nie zastąpi Ci to pierwszego momentu ujrzenia i momentalnego zakochania się;)
-> często takie osoby sugerują się tylko i wyłącznie tym jak ktoś wygląda na zdjęciu
-> długie siedzenie przed monitorem komputera z pewnością nie wpływa dobrze na nasze zdrowie.


Można by tu było wymienić jeszcze wiele zalet oraz wad takiego zapoznawania ludzi. Ja osobiście wolę drogę realnego zapoznawania ludzi, Jest to dla mnie zwyczajnie ciekawsze i przynosi mi więcej satysfakcji. A jakie jest Wasze zdanie?:)

8 komentarzy:

  1. Moje zdanie? Ja poznałem moją hmmy... ukochaną przez "internety". Jak najbardziej jestem za! I to nie jest prawda, że nie zastąpi to momentu ujrzenia i zakochania się... widzisz, bez przełożenia na grunt realny, internetowe uczucie nie ma sensu. Dlatego jak najbardziej ten moment pierwszego wejrzenia wystąpi - w końcu trzeba się spotkać.
    Ja się zakochałem już po spotkaniu w realnym życiu - i to zdecydowanie najrozsądniejsza opcja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę rozmawiać realnie niż wirtualnie. Ale znam kilka par, nawet już małżeństw, które poznały się przez internet. Wszystko jest dla ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, temat-rzeka, mam kuzynkę, która swoje męża poznała właśnie przez internet i to całkiem przypadkiem, teraz spodziewają się dziecka :)
    wszystko jest dobre, tylko z umiarem :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mi się nie podobają takie związki przez internet, ponieważ wolę realne spotkania, ale cóż :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej sprawdzić, jak druga osoba zachowuje się w towarzystwie innych osób. Wtedy dopiero pokazuje swoje prawdziwe oblicze :) Aczkolwiek znam też pary, których miejscem poznania się były internety, a dziś są szczęśliwymi małżeństwami bądź są zaręczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech ta miłość... Odrobina szczęścia, a ile zachodu! :D Ale też wolę realnie spotykać ludzi, którzy mają się dla mnie stać kimś ważnym.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czegoś trzeba zacząć. Jeśli na "tradycyjne" poznawanie ludzi brakuje nam czasu, to właściwie czemu nie? A to że w internecie ludzie bywają nieszczerzy, cóż... W realnym życiu często bywa podobnie. Na pewno warto próować.

    OdpowiedzUsuń
  8. odkąd pamietam poszukiwanie partnera w internecie nie przynioslo okreslonych rezulattow w 6 na 10 przypadkow u innych dziewczyn, lepiej juz zwiazac sie z kims kogo sie zna... ;) ale nie mowie nie, sama kiedys bylam 4 lata z kims poznanym w internecie

    OdpowiedzUsuń